Tuesday, 4 March 2008

统计学小考

刚刚考完了统计学 现在在上课着
只是趁老师不注意的时候
任意地让自己的手指在键盘上弹跳
看来叛逆的因子还是潜伏在我的内心深处

还是没法刚才平复内心的那一股恐慌(容我现在大喊:啊~!!)
脑袋曾经暂时性地停顿
一片空白 白得彻底 白得让我失措
然而我必须在这短暂的时间
脑袋迅速地搜索 那一段突然遗失的记忆片断
紧张度:就像你已经要倒塌的世贸大厦中
找寻失散的妹妹

忐忑不安
心脏几乎就像我的脑袋一样
暂时性停止
突然联想到如果我在考试的时候
有一个人在我身旁晕倒了
那情况是多么的滑稽啊(冷血一族)
(内心良知OS:你应该去救他啊)

统计学尚有20分钟
然后就必须要去上econs了
哈哈~日子还真的是很忙碌啊
但是不知不觉 开始享受这种生活模式
如果要我去度过毕业后的米虫期
那真的是对我最大的折磨
(内心OS:变态!!)<---Ky 的口头禅

祝今天是美好的一天

1 comment:

Anonymous said...

me too!!
When i sat for the FM quiz....the first 2 questions really shocked me...
O shit..
I really cant think of anything at the moment...
so nervous..
brain blank...
heart seems stop working also...At the moment our tutor stopped us from writing,i felt like i m going to faint,that's true...
This kind of emotion,only friends in the same course can understand...haha
thanks for your consolation yesterday..i m getting fine now.
let's fight together...for a better tomorrow....